Обмін – повернення товару належної якості

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» покупець має право на повернення / обмін товару належної якості (крім товарів, які входять до переліку товарів, що не підлягають поверненню та обміну відповідно до Закону про захист прав споживачів, наприклад, дитячі надувні товари). Такий обмін і повернення товару можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем (не рахуючи день отримання товару). Для оформлення такого повернення вам необхідно, не пізніше 14 днів з дати отримання замовлення у відділенні транспортної компанії, зв’язатися з менеджером по зазначеним на сайті телефонами, або через корпоративний вайбер, і повідомити про такий намір.

        Увага!!! Поверненню та обміну підлягають товари в ідеальному стані, що не були у вжитку, за умови збереження упаковки і всіх наявних додатків (ярлики, етикетки і т.д.). Покупець може обміняти товар належної якості на аналогічний товар, якщо придбаний товар не підійшов покупцеві за формою, габаритами, фасоном, забарвленням, розміром або комплектації. У таких випадках, покупець самостійно оплачує доставку товару, що повертається. У разі повернення, гроші за товар будуть повернуті клієнту безготівковим шляхом (зараховані на банківську карту) після того, як наші співробітники заберуть товар, що повертається з транспортної компанії, і переконаються в тому, факт, що всі вимоги до товару, який повертається виконані. Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Обмін – повернення бракованого або неякісного товару

 При відправці замовлень співробітники нашої компанії обов’язково перевіряють всі позиції на наявність видимого шлюбу (якщо є така можливість, не пошкодивши товарну упаковку вироби). Крім того, перед відправкою ми завжди якісно пакуємо товар в допупаковку. Покупець зобов’язується перевірити свою посилку (всі товарні позиції) на предмет наявності механічних пошкоджень при транспортуванні (бій, тріщини, застрягання і т.д.) в момент отримання свого замовлення в відділенні транспортної компанії. У разі виявлення пошкоджень, Покупець обов’язково становить у відділенні кур’єрської служби акт – претензію, на підставі якої транспортна компанія і буде виробляти відшкодування вартості пошкодженого товару (оскільки всі посилки страхуються на повну вартість замовлення). Без вказівки дати і часу оформлення такої претензії наш інтернет – магазин не братиме від вас претензій щодо механічних поломок іграшок, які швидше за все, сталися з вини перевізника. Одночасно з цим, ми не застраховані від прихованих дефектів або виробничого браку, тому ми завжди готові зробити повернення або обмін такої продукції. Для цього вам необхідно зв’язатися з менеджером по зазначеним на сайті телефонами, або через корпоративний вайбер, і повідомити про проблему. Також буде необхідно надати фото бракованого товару. Оплата транспортних витрат в такій ситуації наша компанія бере на себе.